Αναζήτηση

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Τρέξε μικρή μου


Μικρή μου, παρατηρώ τα ποδαράκια σου, είναι τόσο μικρά, σαν κορμοί καλαμιών... Θαρρείς θα σπάσουν όταν σε σφίγγω στην αγκαλιά μου... Όταν φυσάει δυνατά και μανιασμένα ο αέρας νιώθω πως θα γκρεμιστείς, αφού δεν είμαι σίγουρη αν θα αντέξουν τα λεπτά σου ποδαράκια... "Ωραία πόδια, να τη στείλετε μπαλέτο, έχει ιδανικό σωματότυπο", λένε πολλοί... Εγώ πάλι, θα πω: "Τρέξε, μικρή μου, τρέξε με τα αδύνατά σου ποδαράκια, τρέξε όσο πιο δυνατά μπορείς, βάλε όλη σου τη δύναμη και τρέξε! 
Μη φοβηθείς ότι θα σπάσουν, μην αγχωθείς αν κουραστούν γρήγορα... Τρέξε με ορμή, με πάθος, τρέξε προς τα εκεί που σε οδηγεί το ένστικτό σου, τρέξε μπροστά και προσπέρασε κάθε εμπόδιο που θα σταθεί στο δρόμο σου. Τα πόδια είναι για να τρέχουν και το μυαλό για να τα κατευθύνει. Σκέψου προς τα πού θέλεις να πας και μέτρησε κάθε βήμα σου. Αναλογίσου τη δύναμη που έχει το μυαλό σου να αποφασίζει αυτό για τις κινήσεις των ποδιών σου. Μην αφήσεις κανέναν να κατευθύνει τη ρώτα σου. Γίνε εσύ ο πλοηγός της πορείας που θα ακολουθήσεις στη ζωή σου.

Μόνο μη μείνεις στάσιμη. Μην επαναπαυτείς σε κάτι που σου χαρίζει μια εφήμερη ξεκούραση και μια πρόσκαιρη επίγευση χαράς. Όσο πιο πολύ τρέχεις, τόσο περισσότερο πλουτίζεις. Πλουτίζεις με εμπειρίες, γεμίζεις με αισιοδοξία. Έχεις κάπου να πας. Κάτι έχεις να περιμένεις. Νιώθεις την αγωνία του νέου, του αγνώστου. Όσο τρέχεις θα συναντήσεις κι άλλους ανθρώπους που θα πορευτούν μαζί σου. Αν μείνεις στάσιμη, θα σε προσπεράσουν. Όσο τρέχεις, έχεις την ευκαιρία να αλλάξεις παραστάσεις, να αναζητήσεις κάτι άλλο, να διεκδικήσεις ό,τι σου αξίζει. 

Σταμάτα μόνο για να επαναπροσδιορίσεις την πορεία σου, για να ζυγίσεις τις επιλογές σου. Όσο τρέχεις εξελίσσεσαι, γίνεσαι καλύτερη, ωριμάζεις... Μη σταματάς να τρέχεις. Κι αν πέσεις, μην απογοητευτείς, σήκω και συνέχισε την προσπάθειά σου. Αν δεν το κάνεις, ο χρόνος θα σε προσπεράσει. Θα μεγαλώσεις και δε θα μπορείς πια να τρέξεις. Θα σε προδώσει η δύναμη της νιότης σου και θα ξυπνήσεις ένα πρωί μη μπορώντας να συνεχίσεις. Τότε θα σε προσπεράσουν πολλοί, θα βλέπεις όλο και λιγότερες σκηνές ζωής και θα έχεις πολύ λιγότερες επιλογές. 

Γι' αυτό, άκουσέ με, και τρέξε! Εγώ μπορεί να μη σε προλαβαίνω, αλλά θα είμαι από πίσω σου να καλύπτω τα νώτα σου. Θα σε κοιτώ να ξεμακραίνεις και θα βλέπω την πλάτη σου γνωρίζοντας προς τα πού πηγαίνεις. Θα σε προσέχω να μην λοξοδρομήσεις και να μη χάσεις τον αρχικό στόχο της προδιαγεγραμμένης πορείας σου. Δε θα με πειράζει που θα αντικρίζω την πλάτη σου. Μου αρκεί που θα σε βλέπω να τρέχεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου