Αναζήτηση

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Τη νέα χρονιά κοίτα και λίγο μέσα σου, όχι μόνο γύρω σου


Μπήκε ο καινούριος χρόνος... Καλή χρονιά είπαμε; Δεν είπαμε.. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ λοιπόν!!! Νέους στόχους βάλαμε; Δε βάλαμε... Ας βάλουμε κι απ' αυτούς ...

Για να δω, τι θα ήθελα για το 2019;;; Θα ήθελα να κοιτάξω βαθιά μέσα μου και να αντικρίσω κατάματα τον εαυτό μου. Να αναγνωρίσω τα λάθη μου και να ανακαλύψω τα μειονεκτήματα μου... Όχι, όχι, δε θέλω να γίνω καλύτερη, όπως θα έλεγε ο καθένας. Δε θέλω να φύγουν όσοι με πλήγωσαν  ή να αλλάξω ό,τι με χαλάει. Δε θέλω απλά να ευχηθώ αγάπη, ειρήνη, τύχη, υγεία.. Θέλω να τα βρω μέσα μου, όχι γύρω μου. Θέλω να τα ανακαλύψω μέσα μου, να δω αν μπορώ να τα εξασφαλίσω, αν μπορώ να τα προσφέρω...

Θέλω  να βρω μόνη μου όλα όσα με κάνουν πιο τοξική, πιο μίζερη, πιο ανάποδη.. Θέλω να γίνω  καλύτερος άνθρωπος.  Θέλω να μάθω να κοιτάω μόνο εμένα και τίποτα άλλο... Βαρέθηκα να ρίχνω ευθύνες σε άλλους για ό,τι δεν μου αρέσει ή για ό,τι πήγε στραβά. Κουράστηκα να ψάχνω δικαιολογίες για όσα απλά αμελώ να διορθώσω.  Δεν μου φταίει  κανείς και τίποτα.  Δε θα αλλάξει ποτέ τίποτα και δε θα βελτιωθεί ποτέ τίποτα αν δεν αλλάξω πρώτα εγώ.  

Δε θέλω να αγαπήσω τον εαυτό μου όπως είναι, ούτε να τον αποδεχτώ ως έχει.  Τον κουβαλάω τόσα χρόνια και ξέρω τι μπορεί να μου δώσει.  Θέλω να δω κι άλλες όψεις του.  Θέλω να δω τη δύναμή  μου. Θέλω να φτάσω όπου μπορώ. Δε θα περιμένω  να μου φέρει η ζωή κάτι άσχημο για να δω ότι μπορώ να βρω τη δύναμη να αντέξω.  Θέλω να τη βρω νωρίτερα.  

Θέλω να κάνω τον απολογισμό μου μετά από ένα χρόνο και να έχω κάτι να πω. Γιατί,  ξέρετε τι διαπίστωσα εγώ τη φετινή πρωτοχρονιά; Ότι δεν είχα κάνει κάτι όλο τον προηγούμενο χρόνο για να νιώθω ότι έκανα κάτι ξεχωριστό.  Να νιώθω ότι η χρονιά που πέρασε ήταν δημιουργική, ωφέλιμη, ευεργετική... Να διαπιστώσω ότι έκανα κι εγώ κάτι για να υλοποιηθούν όλες οι ευχές που έδωσα την προηγούμενη Πρωτοχρονιά. Έκανα κάτι για την αγάπη που ευχήθηκα; Για την ευτυχία; Τη χαρά; Ποιον έκανα να χαμογελάσει και σε ποιον έδωσα αισιοδοξία; Εγώ; Έκανα κάτι για να τα έχω όλα αυτά ή επαναπαύτηκα σε όσα οι άλλοι μπορούν να μου δώσουν;

Και, ξέρετε και κάτι ακόμα; Είμαι στην ηλικία που τα όνειρα και οι στόχοι δε θα είναι πλέον δικοί μου, αλλά των παιδιών μου. Κι αυτό είναι από μόνο του θλιβερό.. Δε θέλω τις επόμενες χρονιές να περιμένω να πάρουν τα παιδιά μου καλύτερους βαθμούς, ή  να κερδίσουν καλύτερη θέση στο πρωτάθλημα, ή να πάρουν το lower , ή να μπούνε στο Πανεπιστήμιο.  

Θέλω τα όνειρα, οι στόχοι και η προσπάθεια να είναι μόνο δικοί μου!!! ΜΠΟΡΩ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου